Nie odpala mi auto, mam octavie spotkał się ktoś z takim problemem ?
Dostrzegasz podobieństwo?
Nikt tu nie jest wróżką i nie ma Twojego komputera i interfejsu żeby zobaczyć co i jak, więc postaraj się opisać dokładniej co jest nie tak.
Elm na kablu, na blutufie ? Jak na kablu to komp go widzi ? Jak na blutufie to połączył się ?
Zeby nie zakładać nowego tematu podepne sie pod ten.
Posiadam Interfejs ELM 327 mini , który kupiłem głównie dla tego aby widzieć jaka jest temperatura oleju.
Problem jest taki, że wiekszość wskazań jest OK ale temperatury oleju nie pokazjuje wcale!
Czy ktoś kto ma lub miał kontakt z tym interfejsem może mi powiedzieć czy u niego pokazywał temp. oleju, czy jest normą że ten interfejs pokazuje tylko niektóre parametry.
PS. Uzywam programu torque pro.
ma ktoś z Was takie urządzenie? Jak tak to z jakimi autkami Wam się łączył? Bo można by tableta, smartfona wykorzystać i mieć w razie "w" w schowku taki interfejsik
Podpinam się pod temat bo mam od kilku lat vag k+can i ten interfejs można se wsadzić tam gdzie światło nie dochodzi no może do starszych modeli diesla O1 i bora i golfy 3 tak ale nie do OII. Czy kabel ELM 327 jest lepszy?
przerabiałem ELM-a na kilku różnych markach i samochodach (mam ELM-a nadal) i nigdy nie trafiłem na coś co by mnie urzekło. Tak z oprogramowania jak i diagnostyki. Wersje na BT dodatkowo są bajerem do sprawdzenia parametrów auta w czasie jazdy.
ELM-em owszem da się wykasować błędy, zamrożone ramki i odczytać jako tako parametry pracy silnika, ale nie da się zrobić dokładnej diagnostyki czy zaprogramować w zasadzie czegokolwiek.
ELM-a traktuj w formie gadżetu.
It's nice to be important but more important is to be nice
Dziękuję za wyczerpaną odpowiedź.
Z mojej strony co do programu i kabla do francuzów mogę na przyszłość polecić Lexia 380zł i można WSZYSTKO dosłownie, testowałem na żony C4 i duże zaskoczenie!
Szkoda, że do VW nie ma czegoś takiego w podobnej cenie.
Komentarz